Kisaraportit
Sim racing eSM 2017 -karsinta -
Järjestä:
Sijoitus
Uusimmat
Kristian Lindroth
(24. sija)
Aika-ajot meni vähän penkin alle. Eipä kyllä onnistuneellakaan kierroksella olisi silti noussut kuin hikisesti kahdenkympin sakkiin, sen verran huimat setit oli ilmeisesti muut saaneet hiottua!
Sitten tulikin sellainen aivopieru itseltä, jollaista en kuvitellut ikinä tapahtuvan. Tulin takaisin varikolle aika-ajokierroksen jälkeen, ja katsoin kellossa olevan vielä pari minuuttia aikaa. Siihen päälle vielä gridding time, joten tässähän ehtii käydä nurkan takana hermosauhuilla kun harmitti lähtösijoitus sen verran. En tiedä millaiseen aikapoimuun jouduin, mutta kun tulin takaisin kuppipenkkiin ja vetäisin Oculukset päähän, niin peli ei sijoittanutkaan minua ruudukkoon, vaan omaan pilttuuseen. Häkellyin tilanteesta hetkeksi, kunnes tajusin että "saatana kisahan on jo alkanut!!!"
Ei muuta kuin kaikkien perään sitten grindaamaan edes jotain pisteitä jos muut töhöilee. Eipä paljoa töhöilleet, joten maaliin sitten kiltisti yksinajellen sijalla 24.
Et silleen. Oli tiimipäällikkö varmaan tyytyväinen. :/
Hannu Vallin
(22. sija)
Aiempiin katastrofeihin verrattuna tällä kertaa oli jo ihan mukiinmenevä kisa vaikkei vauhti mihinkään riitäkään. Yritin lähinnä katsella muiden törmäilyjä ja päästä hyötymään, ekan kierroksen mayhemista selvisin vähän hiekan kautta oikaisten ja muutenkin onnistuin väistelemään pahimmat. Lopussa yritin puolustaa sijoitusta takaa tulleita Valkeejärveä, Kiikkaa ja Pihlajaa vastaan mutta kaverit oli aika reippaasti nopeampia. Pihlajan auto ilmeisesti oli suorilla aika paljon hitaampi ja kun curva grandessa spotteri sanoo ensin "clear" ja heti perään mun nokka onkin taas Pihlajan perän kohdilla niin meinasin saada sydärin että "tuleeko se syliin sieltä", onneksi hiekka on pehmeää eikä siinäkään mennyt kuin yksi sija :).
Klaus Kivekäs
(6. sija)
Nolosti meni. Pari kertaa meinasin ajaa edellä olevan perään jarrutuksessa, kerran lähti auto lapasesta kakkosshikaanissa, ja sitten lopuksi vielä ajoin Kimin päälle.